نهال ناصر
نهال ناصر تاريخ النشر: الجمعة، 20 سبتمبر، 2024 | آخر تحديث:
حجاج عبد العظيم وصلاح التيجاني

نفى الفنان حجاج عبد العظيم معرفته بالشيخ صلاح التيجاني أو لقائه به من قلبل، بعدما تم تداول منشور له وهو يكتب له قائلا: " كل سنة وحضرتك في الحفظ والأمان والسعادة والنور.. مدد المدد".

وقال حجاج عبد العظيم في مداخله هاتفية مع برنامج "القاهرة اليوم: "أنا عملت في حياتي أعمال كتير ناجحة وغير ناجحة لكن عمري ما تلقيت مكالمات من الصحفين بالشكل ده، ودا نتيجة البرنامج الشهير "الفيسبوق" مش "فيسبوك"، الكل بيهبد، مفيش أي حاجة أنا معرفش أي حد ومش من مريدين حد، أنا الوحيد اللي بزوره هو النبي صلى الله عليه وسلم وبزور أهل بيته الحسين والسيدة عائشة والسيدة زينب، ولا عمري روحت زرت حد ولا أخدت بركة من حد ربنا اللي بيبارك في الصحة والرزق والأولاد".

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

منشور حجاج عبد العظيم

وتابع حجاج عبد العظيم: "مقدرش أروح لعبد غيري أطلب منه بركة، أنا عندي بتاع 5 آلاف متابع بيفضلوا يتكلموا عن أدواري وبيكلموني عن أعمالي وبرد عليهم بكلمة طيبة زي ما هما قالولي كلمة طيبة، وبقوله بارك الله فيك وكتير خيرك ومدد، والمدد بتاع ربنا مش مدد بتاع حد، أنا مليش علاقة بيه".

نرشح لك: بسمة بوسيل وهنا الزاهد وإمام عاشور ومصطفى فتحي ضمن الحضور … النجوم في افتتاح مطعم تامر حسني الجديد

حجاج عبد العظيم

وأكمل حجاج عبد العظيم: "أنا معرفش الراجل اللي بكلمه تاريخه إيه، واحد كلمني كلمة كويسة ورديت عليه، أنا شايفة راجل جميل ومصدرش منه أي حاجة، لابس عمامة وعنده لحية واحتراما ليه واللبس اللي بيرتديه دا كتبتله لكن أنا أقسم بالله مقابلتوش وإيدي متحطتش في إيده، وحتى لو قابلته إيه المانع هيكلمني كلمتين حلوين على راسي، لكن ياخدني ويتوجه بيا لهدف معين أو سياسة أو طريقة معينة هيكون ليا الحق أني أقبل أو أرفض.

وتواجد اسم الفنان حجاج عبد العظيم إلى جانب عدد من النجوم الذين يكتبون تعليقات للشيخ صلاح التيجاني، وهو ما تداوله الجمهور بشكل كبير بعد اتهام فتاة للشيخ بالتحرش بها.

اقرأ أيضا:

أحمد فتحي: نصف شعبية هشام ماجد في "اللعبة" بسببي لأنه مبهدلني

أحمد عزمي يوجه رسالة لزملائه والشركة المتحدة: لا طعم للحياة بدون عمل

شيرين عبد الوهاب تنتهي من تسجيل آخر أغاني ألبومها

دياموند بو عبود ومصطفى خاطر ومصطفى أبو سريع من بينهم ... نجوم الفن يتألقون على السجادة الحمراء لمهرجان الغردقة

لا يفوتك: محمد هشام عبية: مين قال إن "صلة رحم" كان فيه مشهد خارج! .. هل شوه "رسالة الإمام" تاريخ مصر؟

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5