محمد سليم
محمد سليم تاريخ النشر: الثلاثاء، 6 أغسطس، 2024 | آخر تحديث:
شيرين عبد الوهاب وشقيقها محمد عبد الوهاب

عقب محمد عبد الوهاب، شقيق النجمة شيرين عبد الوهاب، على التصريحات التي أدلت بها مؤخرا، وكشفت فيها تفاصيل اتهامها لطليقها حسام حبيب بسرقتها.

وكتب محمد عبد الوهاب شقيق شيرين عبر حسابه في موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: "يا شيخة والله ربنا ياخدنا بقي عشان نرتاح من القرف ده كفايه بقي اقسم بالله قرفنا و الناس قرفت واشمئزت منكم. انتو اقذر قصة عرفتها البشرية والله. حسبي الله ونعم الوكيل فيكم انتو الاتنين".

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

تعليق شقيق شيرين عبد الوهاب

وكانت شيرين قالت في تصريحاتها الصحفية الأخيرة: "حسام واخد مني عربية رانج روفر موديل 2008، وساعتين رولكس Rolex، وبقاله حوالي 4 سنين هو المسؤول عن الأمور المادية في شغلي، ومفيش يوم حاسبني فيه، أنا معرفش الراجل ده سرقني في قد إيه"، حسب تصريحاتها لموقع "القاهرة 24".

شيرين عبد الوهاب

وتابعت شيرين عبد الوهاب: "كنت ساكنة في شقة فيها خزنتي، كسروا الخزنة وطلعوا منها التنازلات، بفتح حاجتي لقيت أغلبها مش موجودة، وحسام بيكلمني بشتيمة وقلة أدب، وقال لي إنتِ بتشككي فينا، رغم إني متهمتوش بأي حاجة، وقلت له دا إهمال مني وأنا لازم أدفع التمن.

طالع أيضا - صيف إلهام شاهين ساخن جدا في 2024 ... فساتين صيفية بنقشات ورود وتصميم Off Shoulder في الساحل الشمالي

شيرين عبد الوهاب

ونشر موقع "القاهرة 24" صورة لمستند تحويل مالي يصل إلى 200 ألف دولار، أي ما يعادل 9 ملايين و840 ألف جنيه مصري، بسبب إدارته لأعمالها في السنوات الأخيرة، وعلقت شيرين عبد الوهاب على ذلك قائلة: "حولت لـ حسام حبيب 200 ألف دولار، لأنه بيقول إنه ساعدني في شغلي، وهو اللي كان بيعمله كله كان بيطلعني السلم بتاع المسرح".

وقالت شيرين عبد الوهاب: "تنازلت عن المحضر ضد حسام حبيب، وحولت له المبلغ المالي ليبتعد عن حياتي، لكن حسام حبيب بيهددني وبيتبلى عليا، أنا مش صغيرة وست عندي بنتين في أخطر مرحلة في حياتهم، بناشد المسئولين، الراجل ده ضيعني وبيهددني ببناتي وبيقول لي كلام يدخله السجن".

يشار إلى أن شيرين عبد الوهاب تغيب عن جمهورها بعض وقوعها في أزمة جديدة مع طليقها الفنان حسام حبيب، بعد اتهامها له بالتعدي عليها بالضرب.

شيرين عبد الوهاب

وكان الطبيب المعالج لشيرين كشف في تصريحات مؤخرا عن تفاصيل حالتها الصحية، بعد انتشار أنباء حول عدم استقرار حالتها الصحية وإلغاء حفلها في تركيا.


اقرأ أيضا:

#شرطة_الموضة: الدانتيل والكروشيه موضة النجوم الرجال في صيف 2024

شيرين عبد الوهاب: حسام حبيب مهووس وكره بنتي فيا

شيرين عبد الوهاب: حسام حبيب ضيعني وبيهددني ببنات

بشرى ترد على مروة عبد المنعم بعد ظهورهما بنفس الفستان: إحنا دافنينه سوا


لا يفوتك: #نظرة_على_المشهد_الأخير قصة مـ..قتل نيازي مصطفى بطريقة سـ..ـا دية التحقيق مع 65 كومبارس وسر ظهور فاروق الفيشاوي في الصورة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5