FilFan.com
FilFan.com تاريخ النشر: الثلاثاء، 6 أغسطس، 2024 | آخر تحديث:
حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

كشفت النجمة شيرين عبد الوهاب عن تفاصيل اتهامها لطليقها حسام حبيب بسرقتها.

قالت شيرين عبد الوهاب: "حسام واخد مني عربية رانج روفر موديل 2008، وساعتين رولكس Rolex، وبقاله حوالي 4 سنين هو المسؤول عن الأمور المادية في شغلي، ومفيش يوم حاسبني فيه، أنا معرفش الراجل ده سرقني في قد إيه"، حسب تصريحاتها لموقع "القاهرة 24".

بهاء الدين محمد يزور شيرين عبد الوهاب

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا


وتابعت شيرين عبد الوهاب: كنت ساكنة في شقة فيها خزنتي، كسروا الخزنة وطلعوا منها التنازلات، بفتح حاجتي لقيت أغلبها مش موجودة، وحسام بيكلمني بشتيمة وقلة أدب، وقال لي إنتِ بتشككي فينا، رغم إني متهمتوش بأي حاجة، وقلت له دا إهمال مني وأنا لازم أدفع التمن.

ونشر موقع "القاهرة 24" صورة لمستند تحويل مالي يصل إلى 200 ألف جنيه، أي ما يعادل 9 مليون و840 ألف جنيه مصري، بسبب إدارته لأعمالها في السنوات الأخيرة، وعلقت شيرين عبد الوهاب على ذلك قائلة: "حولت لـ حسام حبيب 200 ألف دولار، لأنه بيقول إنه ساعدني في شغلي، وهو اللي كان بيعمله كله كان بيطلعني السلم بتاع المسرح".

زينب حسن وشيرين عبد الوهاب

وقالت شيرين عبد الوهاب: تنازلت عن المحضر ضد حسام حبيب، وحولت له المبلغ المالي ليبتعد عن حياتي، لكن حسام حبيب بيهددني وبيتبلى عليا، أنا مش صغيرة وست عندي بنتين في أخطر مرحلة في حياتهم، بناشد المسئولين، الراجل ده ضيعني وبيهددني ببناتي وبيقول لي كلام يدخله السجن.

يشار إلى أن شيرين عبد الوهاب تغيب عن جمهورها بعض وقوعها في أزمة جديدة مع طليقها الفنان حسام حبيب، بعد اتهامها له بالتعدي عليها بالضرب.

شيرين عبد الوهاب

وكان الطبيب المعالج لشيرين كشف في تصريحات مؤخرا عن تفاصيل حالتها الصحية، بعد انتشار أنباء حول عدم استقرار حالتها الصحية وإلغاء حفلها في تركيا.


اقرأ أيضا:

صفعة على وجه صابرين وجلسات استتابة لأحمد حاتم ... ملاحظات على إعلان فيلم "الملحد"

بعد خلاف طويل ... رامي صبري ينشر صورة تجمعه مع عمرو دياب

#شرطة_الموضة: تفاصيل إطلالة آمال ماهر في"ليلة الأحلام"

#شرطة_الموضة: روبي بفستان من التول بفتحة أمامية طويلة ... سعره يصل إلى 20 ألف جنيه

لا يفوتك: #نظرة_على_المشهد_الأخير قصة مـ..قتل نيازي مصطفى بطريقة سـ..ـا دية التحقيق مع 65 كومبارس وسر ظهور فاروق الفيشاوي في الصورة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5