نهال ناصر
نهال ناصر تاريخ النشر: الاثنين، 5 أغسطس، 2024 | آخر تحديث:
بشرى وزوجها

في أول ظهور لها بعد زواجها، تحدثت الفنانة بشرى عن زوجها خالد حميدة وكشفت كيف تعرفت عليه ودبأت قصة حبهما.

وقالت بشرى خلال لقائها في برنامج "حد النجوم" مع الإعلامية إيمان الحصري عبر قناة dmc: "إحنا كنا زملاء في مدرسة واحدة، نعرف بعض من أيام المدرسة وأخوه كان مع أختي في الفصل وصديقها جدا زي أخوها، كل الناس اللي كانوا معانا في المدرسة كانوا عارفين هذه المعلومة وكان كتير منهم معزومين في الفرح، هو شخص أنا أعرفه من زمان جدا".

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

وعن علاقته بالفنان محمود حميدة قالت: "الفنان الكبير محمود حميدة هو اللي مربيه لأن والده توفى لما هو اتولد، وحتى وإحنا في المدرسة اللي كان بيجي اجتماع أولياء الأمور على طول أستاذ محمود حميدة مع والدته السيدة مها".

نرشح لك: تامر حسني ومحمد هنيدي ودرة من بينهم ... النجوم يقدمون واجب العزاء في رحيل حسام شوقي وتامر فتحي وفتحي إسماعيل ومحمود كمال


بشرى وخالد حميدة وليلى علوي

وأكملت متحدثة عن زوجها: "هو شخص ساب مصر لفترة طويلة، ولما ظهر من سنة ابتدينا نرجع نتكلم من واشتغلنا سوا والشغل جاب احتكاك وتعارف أكتر، وأنا مش باخد وقت كبير في قرار الجواز لأني معنديش رفاهية أفضل أعرف حد ويتحسب عليا، أنا عارفة المجتمع اللي أنا عايشه فيه وأنا أم وعندي أولاد وست مشهورة ولازم أراعي الجزء دا، لما أعرف حد ويكون في ارتباط بفضل نمشي بشكل رسمي عشان أريح بالي من الصداع واحتراما لأمومتي وجمهوري".

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5