محمد سليم
محمد سليم تاريخ النشر: الاثنين، 8 يوليو، 2024 | آخر تحديث:
هشام عاشور ونيللي كريم

قال الفنان هشام عاشور إن طليقته النجمة نيللي كريم توقعت توجيه انتقادات له بعد زواجهما، من نوعية أنه يحاول الاستفادة من شهرتها من أجل تحقيق التقدم في مسيرته الفنية.

وأضاف خلال لقائه مع الفنان إدوارد ونانسي مجدي في برنامج "القاهرة اليوم" المذاع عبر قناة ألفا: "في آخر فترة من علاقتنا قررت أعمل فيديوهاتي وأنشرها بقوة، نيللي شيك جدا ولها الحتة بتاعتها، وأنا كنت مش عايز أجرب أعمل حاجة تبقى مش مظبوطة ولها تأثير عليها".

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

هشام عاشور ونيللي كريم

وتابع: "مكنتش واصل لأقصى إمكانياتي ومش قادر أدوس في حاجات معينة، دلوقتي دايس بنزين على الآخر".

وكان هشام عاشور كشف في تصريحات لبرنامج "تفاصيل"، من تقديم الإعلامية نهال طايل عبر قناة صدى البلد 2، كوالس طلاقه من نيللي كريم قائلا: "كلمة طليقتي نيللي كريم أنا مش حاسسها، احنا بعدنا عن بعض، هي لها كل الاحترام والتقدير وهتفضل حبيبتي طول عمرها، والعشرة اللي بينا دي كلها، احنا محصلش بينا كارثة".

طالع أيضا - حسام حبيب يفجر مفاجأة: شيرين عبد الوهاب عورت نفسها بمقص وضربت دماغها بطفاية

هشام عاشور ونيللي كريم

وتابع هشام عاشور: "قررنا ناخد طريقين مختلفين، لكنها هتفضل حبيبتي وصاحبتي، ودا كلام مفروغ منه، مش لازم كل اللي بيتطلق الحب ينتهي بينهما، في حاجات معينة بتكون مش موجودة أو اختفت، فالناس بيبقى ليها معزة كبيرة عند بعض، بس مش عايزة تبقى هنا، لكن مش لازم أن الناس لما تطلق يبقى خلاص كرهوا بعض ومش عايزين يشوفوا بعض".

هشام عاشور ونيللي كريم

يذكر أن نيللي كريم وهشام عاشور انفصلا الجمعة 31 مايو، بعد زواج استمر لعامين ونصف العام، وكانا تزوجا في أغسطس من عام 2021، وأقيم حفل زفافهما في الساحل الشمالي.

هشام عاشور ونيللي كريم

وهشام عاشور لاعب إسكواش سابق، اتجه إلى التمثيل مؤخرا وشارك في عدد من الأعمال مع نيللي كريم، ومنها مسلسل "عملة نادرة" ومسلسل "روز وليلى".

اقرأ أيضا:

وثيقة طبية لحالة شيرين عبد الوهاب بعد شجارها مع حسام حبيب

ميرنا جميل بإطلالة إسبانية في جلسة تصوير جديدة

حبس شقيق كهربا عامين بتهمة التعدي على رضا البحراوي

علي غزلان يعلن طلاقه من فرح شعبان: هفضل سندها لحد آخر يوم في الدنيا


لا يفوتك: #نظرة_على_المشهد_الأخير قصة مـ..قتل نيازي مصطفى بطريقة سـ..ـا دية التحقيق مع 65 كومبارس وسر ظهور فاروق الفيشاوي في الصورة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5