FilFan
FilFan تاريخ النشر: السبت، 6 يوليو، 2024 | آخر تحديث:
شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب

نشب شجار جديد بين شيرين عبد الوهاب وطليقها الفنان حسام حبيب.

وقامت شيرين عبد الوهاب بتحرير محضر ضد حسام حبيب في قسم شرطة التجمع الخامس، بعد تعديه عليها وتعرضها لإصابات، بحسب تقارير صحفية.

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

ثم تصالحت شيرين عبد الوهاب مع حسام حبيب وكلفت محاميها بتسوية الأمر.

نرشح لك: مروة أنور تحتفل بخطبتها … رقصت بالشماريخ وشقيقيها حملاها ورقصا بها

وخلال الفترة الماضية انتشرت مقاطع صوتية لحسام حبيب وهو يتحدث عن أسرة طليقته شيرين عبد الوهاب، مشيرا إلى أنهم آذوها وهم سبب خلافها مع شركة روتانا.

قال حسام حبيب: "أولا (الفويسات) دي أنا مصرحتش بيها، دي حاجات متسربة ومتاخدة من تليفوني، وأنا هقدم بلاغ ضد اللي عمل كدة، لأن دي مصرحتش بيها لحد، ولا للصحافة، ودي جريمة يعاقب عليها القانون، وأي حد هينشر كلام أنا مصرحتش بيه هتقدم ضده ببلاغ وأنا بحذر أي حد هيستخدم الحاجات دي"، حسب تصريحاته لبرنامج "ET بالعربي".

شيرين عبد الوهاب

وتابع: ثانيا، محتوى الموضوع أن أخوها مضى توكيل بأثر رجعي، إنه يتنازل عن مواقع التواصل الخاصة بشيرين عبد الوهاب دون علمها، دا كلام مقدم في بلاغ عن طريق الأستاذ ياسر قنطوش للنائب العام، وتقدروا تتحققوا من الكلام دا، أنا مابقولش كلام مرسل، ولا اتهامات مش موجودة، أنا بقول اتهام شيرين مقدمة بيه ببلاغ عن طريق محاميها.

شيرين عبد الوهاب

وأكدت شيرين عبد الوهاب كلام حسام حبيب وقالت في تسجيل صوتي أرسلته للإعلامي عمرو أديب لعرضه في برنامج "الحكاية": فوجئت باللي حصل على السوشيال ميديا بين محمد عبد الوهاب وحسام حبيب، وحبيت أكد أن كلام حسام مضبوط جدا، وأخويا فعلا باعني، والتصريح اللي نزل دا نزل من محامي محمد شاعر المستولي على السوشيال ميديا بتاعتي، وبالتوكيل أنا كنت عاملة له قديم، مضى له ورقة أو عقد تملكه من حساباتي، وموقعين بتاريخ قديم، كل كلام حسام حبيب مضبوط، وماتصدقوش أي حاجة من كلام محمد عبد الوهاب".

اقرأ أيضا:

بدء تصوير فيلم "الست" لمنى زكي عن سيرة أم كلثوم

جميلة عوض ترد على تصريحات أسماء جلال عنها في "معكم منى الشاذلي"

#شرطة_الموضة: تعديلات نانسي عجرم على فستانها الثاني في "ليلة وردة" ... سعره يتخطى 300 ألف جنيه

بالأحضان … أصالة تستقبل نبيلة عبيد في كواليس حفل "ليلة وردة" (فيديو)

لا يفوتك: #نظرة_على_المشهد_الأخير قصة مـ..قتل نيازي مصطفى بطريقة سـ..ـا دية التحقيق مع 65 كومبارس وسر ظهور فاروق الفيشاوي في الصورة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5