مي جودة
مي جودة تاريخ النشر: الجمعة، 5 يوليو، 2024 | آخر تحديث:
كريم قاسم وعلي صبحي

وجه الفنان كريم قاسم رسالة تحية وتشجيع للفنان علي صبحي بعدما تشاركا في بطولة فيلم "ولاد رزق 3".

نشر كريم قاسم مجموعة من الصور تجمعه بعلي صبحي في كواليس فيلم "ولاد رزق 3"، وعلق كاتبا: "علي صبحي.... ناس كتير ما كانتش تعرف مين علي من كام سنة و ناس اكتر ما تعرفش ان أنا وعلي نعرف بعض من ١٥ سنة، من ٢٠٠٩ لما كنا بنحضر ورش تمثيل صامت مع مخرجين من هولندا في الأوبرا، و كنا مجموعة موهوبة من الممثلين منهم اللي بيشتغلوا و اللي لسه بيحاول ... بس اشطرهم وأكثرهم حضوراً كان علي!".

كريم قاسم وعلي صبحي

فيلم ولاد رزق

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا


فيلم ولاد رزق

وتابع: علي ممثل عنده مواهب كتير ما كانش الناس شافوها... الحمد الله بعد سنين من التعب و السعي بدأ العالم يشوف الموهبة دي في اكتر من مشروع ولسة! سعيد و فخور بيك يا صديقي انك ناجح و لسة عندك شغف المبتدئين ... و احيك علي صبرك السنين ديه و حضورك في كل مشروع او دور بتعمله و روحك الحلوة في الشغل... ربنا يوفقك ويحميك يا علي في اللي جاي، و ودييييييي!".

يذكر أن الجزء الثالث من فيلم "ولاد رزق" يعرض في دور العرض السينمائية في مصر والوطن العربي ويحقق نجاحا كبيرا.

فيلم ولاد رزق

فيلم ولاد رزق

فيلم "ولاد رزق" بطولة أحمد عز، وعمرو يوسف، وآسر ياسين، ومحمد ممدوح، وكريم قاسم، وسيد رجب، وعلي صبحي، وإياد نصار، ومحمد لطفي، ونسرين أمين، وأسماء جلال، وأحمد الرافعي، ومنى ممدوح، ونوران ماجد، وعمرو العمروسي، ويشارك فيه مجموعة من ضيوف الشرف بينهم الملاكم العالمي تايسون فيوري، والنجوم كريم عبد العزيز، وأحمد فهمي، ورزان مغربي، ومن إنتاج Raw Entertainment، Film Square، G Creations، Synergy Films، وتوزيع كل من Orient Films، Boulevard Studios.