نهال ناصر
نهال ناصر تاريخ النشر: السبت، 22 يونيو، 2024 | آخر تحديث:
لوسي

كشفت الفنانة لوسي عن تعرضها لوعكة صحية وخضوعها لـ3 عمليات قسطرة بالقلب.

وأوضحت لوسي خلال لقائها في برنامج "عندي سؤال" من تقديم محمد قيس عبر قناة "المشهد" إنها لم تخبر أحد بهذا الأمر ولا تتحدث فيه كثيرا.

تابعوا قناة FilFan.com على الواتساب لمعرفة أحدث أخبار النجوم وجديدهم في السينما والتليفزيون اضغط هنا

لوسي في برنامج المشهد

وحكت لوسي أن سبب تعرضها للأزمة الصحية هو الدخان الكثيف الذي تستنشقه خلال عملها في "الكباريه" وتقديمها لفقرات قائلة: "أبشع ما في الكباريه الدخان خصوصا اللي بيشرب سيجار وبايب، وإنت بتعمل مجهود فكل رئتك مفتحه وكل دا يأذي الفنان، أنا تأذيت من الدخان".

نرشح لك: شقيق شيرين عبد الوهاب يرد على تسريبات حسام حبيب: سيتم اللجوء للقضاء وصاحب التسجيل الصوتي يتعمد تناول الشأن الداخلي لأسرتنا لدوافع مغرضة


لوسي تكشف عن تعرضها لوعكة صحية بسبب دخان الكباريه

وأكملت لوسي: "حسيت بضربات قلب غريبة ونفسي مش مظبوط، رحت لدكتور القلب وكان أمين جدا معايا، قالي أنا مقدرش أعمل معاكي حاجة إنتي شخصية عامة والحالة اللي إنتي فيها لازم تسافري برا فدموعي نزلت بقى عندي إحباط، أنا مش عايزة أسافر عايزة لو في أي حاجة أبقى في بلدي لو جرالي حاجة، مكنش عندي هاجس الموت كان جوزي مخضوض عليا جدا قلت له متخافش ربنا بيدي إشارة وعلامات للموت وأنا دايما متفائلة".

لوسي

وتابعت لوسي: "رحت لدكتور شاطر جدا في القلب كلمته كانت طريقته لذيذة جدا قالي "المزة بتاعتنا الحلوة"، "المزة" في لغة العوالم يعني الليدي، طمني وقالي متقلقيش كل حاجة هتبقى كويسة قلت له إيماني بربنا أني هعدي بخير، وعملت 3 عمليات قسطرة".

يذكر أن آخر أعمال لوسي مشاركتها في الجزء الثالث من مسلسل "المداح" الذي عرض في رمضان 2023 من بطولة حمادة هلال وهبة مجدي ومحمد رياض وخالد سرحان ودنيا عبد العزيز وحنان سليمان ويسرا اللوزي، تأليف أمين جمال ووليد أبو المجد وإخراج أحمد سمير فرج.

اقرأ أيضا:

محمد إمام بعد احتلال فيلمه "اللعب مع العيال" المركز الثاني في إيرادات عيد الأضحى: مش اي حد يقدر ينزل قدام "ولاد رزق"

مي كساب تشارك جمهورها فيديو من رحلة الحج: الحمد والشكر لله أنا بقيت حجوجة صغننة

إحساسي بالشخصية ... محمود العزازي يتحول لعادل إمام

ابنة مريم فخر الدين ترد على تصريح: بنتي نفسها تطلع ولا حاجة

لا يفوتك: #نظرة_على_المشهد_الأخير قصة مـ..قتل نيازي مصطفى بطريقة سـ..ـا دية التحقيق مع 65 كومبارس وسر ظهور فاروق الفيشاوي في الصورة

حمل آبلكيشن FilFan ... و(عيش وسط النجوم)

جوجل بلاي| https://bit.ly/36husBt

آب ستور|https://apple.co/3sZI7oJ

هواوي آب جاليري| https://bit.ly/3LRWFz5